Strona główna » Serwis » Diagnostyka Komputerowa

Diagnostyka Komputerowa

Oferujemy następujące czynności diagnostyczne, oraz używamy do napraw następujące części zamienne:
Przede wszystkim zawsze sprawdzamy działanie sterowników elektronicznych, testerem diagnostycznym, odczytujemy zapisane w pamięci błędy stałe i sporadyczne, kasujemy po przeglądach inspekcje serwisowe i błędy, naprawiamy alternatory, rozruszniki, wentylatory, instalacje elektryczne, układy ABS i poduszek powietrznych, naprawiamy klimatyzacje, układy nadmuchowe, mechanizmy wycieraczek, elektryczne szyby, centralne zamki, przepustnice, układy sterowania silników diesla filtry cząstek stałych i silników benzynowych, wymieniamy przewody, termostaty, świece zapłonowe i żarowe, przekaźniki, kostki połączeniowe, piny, przełączniki, cewki, wiązki przewodów, kopułki, czujniki temperatury wałków rozrządu, wału korbowego, montujemy czujniki parkingowe alarmy, haki holownicze, alarmy.

Dynamiczny rozwój elektroniki w motoryzacji niesie z sobą wiele nowych możliwości technicznych. Elektronika wpływa dzisiaj na nasze bezpieczeństwo, komfort, a globalnie za zmniejszenie zanieczyszczenia środowiska. Niesie również ze sobą zwiększenie ryzyka uciążliwych awarii, a jej niesprawność może prowadzić do unieruchomienia auta i większych problemów. Systemy informowania o usterkach umieszczone są na kokpitach pomagając użytkownikowi odpowiednio wcześnie zareagować.
Odbieramy wiele telefonów z zapytaniami o znaczenie poszczególnych kontrolek, zapraszamy zawsze do serwisu na diagnostykę, gdyż wielokrotnie jeden komunikat może być spowodowany przez wiele różnych usterek, niekoniecznie elektrycznych.

Wielu Klientów uważa, że wystarczy podpiąć auto do komputera i sprawa załatwiona, natomiast w rzeczywistości nie jest to takie proste, podpięcie pod komputer jest często niewystarczające, dzisiejsze komputery nie pokazują wprost usterki, części do wymiany, czy też gdzie naprawić uszkodzony przewód. Potrzebna jest wiedza i wyposażenie, trzeba wykonać jeszcze pomiary szczelności, ciśnień, przepustowości, pomiary w czasie jazdy, sprawdzić jakość kostek połączeniowych, instalacji, przekaźników i inne. Dlatego też zdiagnozowanie wielu usterek, tak aby można było podjąć decyzję o sposobie naprawy jest bardziej złożone i kosztowniejsze. Typowym przykładem są przyjeżdżający Klienci, którzy po odczycie błędu w innym warsztacie chcą wymienić zdiagnozowaną część elektroniczną. Po przyjęciu auta do naszej diagnostyki okazuje się wielokrotnie, że taka wymiana by nic nie dała, gdyż przyczyną awarii były zawilgocone wiązki przewodów, cz też uszkodzone piny w kostce połączeniowej.

W przypadku nieprzewidzianych awarii i poszukując szybkiej naprawy, zapraszamy przyjmiemy auto niezwłocznie.